Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]




Yeter 2002 zamanın korsan CD lerin de bulunan. İçinde programlar oyunlar vb içerikler ile bizlere sunulan bir hayat kurtarıcıydı. En azından benim gibi durumu çok iyi olamayan biri için full oyun nedir bilmeyen bir çocuk için öyleydi. Sayesinde  emülatör ile tanıştım snes oyunları ile tanıştım. Bana o yıllarda benden büyüklerin benim yaşlarımda Commodore 64 Atari ile oynadıkları oyunlar ile kaynaşma mı sağladı. Belki bu CD olmasaydı bu zamanki çocuklar gibi eski oyunlara bir hiç gözüyle bakardım.






link ibokozan dan alıntıdır paylaşım için teşekkürler.
(HERKESE ULAŞABİLMESİ İÇİN YORUM VE PAYLAŞIMINIZI RİCA EDİYORUM.
İÇERİKLER ÇOĞALTILACAKTIR, ÇOCUKLUĞUNUZA GİDECEĞİNİZİN GARANTİSİNİ VERECEĞİM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib